Tuesday, September 27, 2016

Yang ke-2






Syukur pada ilahi masih di beri peluang untuk terus menghirup udara ini...Tak di sangka yang kedua bakal menyusul selepas yang pertama.Harapnya semua akan baik-baik saja walau banyak hal yang aku simpan tak terluah.Untuk yang kedua...aku lebih positif tetapi agak keras dan bertegas.Kerana aku mahukan hak aku di bela tanpa di abai walau sedikit.Maaf,inilah masanya aku benar-benar menggunakan sepenuhnya "kuasa" yang ada.

Kesihatan agak baik cuma ada sedikit yang kurang menyenangkan tapi masih boleh dikawal...Aku punya banyak waktu dan peluang untuk melakukan apa saja yang aku suka dan mahu.Tapi dengan kudrat yang semakin sedikit ini lebih banyak menuntut aku untuk berehat.Selagi masih kuat,aku gagahkan juga sampai nanti waktunya aku akan duduk saja.....








No comments: